بررسی و معرفی میل چیمپ mail chimp :: کافه کد - طراح قالب بلاگ بیان و وب

بررسی و معرفی میل چیمپ mail chimp

توسط حسین رجبی در يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۰۰ ب.ظ

ایمیل مارکتینگ از حرفه ای ترین و در عین حال حساس ترین روش های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین محسوب می شود.میل چیمپ از سرویس دهندگان ایمیل مارکتینگ معروف جهان است که معمولاً برای کسب و کار های آنلاین بسیار کاربرد دارد. با استفاده از این سرویس صاحبان کسب و کار ها می‌توانند برای مشتریان خود به طور انبوه ایمیل بفرستند و اطلاعیه های خود را به آنان منتقل کنند.به این کار اصطلاحاً اجرای کمپین ایمیل مارکتینگ گفته می‌شود. کمپین های ایمیل مارکتینگ معمولاً جهت افزایش فروش محصولات و خدمات یک شرکت اجرا می‌شوند.

البته لازم است ، یک نکته بسیار مهم را روشن کنیم: ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل به افرادی است که خودشان تمایل به دریافت ایمیل از شما داشته باشند و همچنین امکان اعلام عدم رضایت از دریافت ایمیل از شما برای دریافت کننده وجود داشته باشد نه اینکه با استفاده از انواع و اقسام روشها، اینباکس کاربران بخت برگشته را مملو از تبلیغات زرد کنیم! میل چیمپ از ارسال ایمیل به صورت هرزنامه جلو گیری می کند.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ از روش های نوین بازاریابی می‌باشد که با طول عمری کمتر از دو دهه به یکی از مهمترین روش های بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است.

شما برای ایمیل مارکتینگ به آدرس ایمیل بازدیدکنندگان سایت خود نیاز دارید. برای این منظور لازم است به نحوی آدرس ایمیل از آن‌ها بگیرید تا بعداً بتوانید با این افراد ارتباط برقرار کنید و برایشان ایمیل بفرستید.

به عنوان مثال می‌توانید یک کتاب مفید را به طور رایگان روی سایت خود قرار دهید، اما به طوری که برای دانلود آن لازم باشد آدرس ایمیل وارد کنند تا فایل کتاب به ایمیلشان ارسال شود.

بررسی و معرفی میل چمپ

تاریخچه میل چیمپ

میل چیمپ در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و به صورت یک سرویس پولی آغاز به کار کرد. در سال ۲۰۰۹ طرح رایگان نیز به این سرویس اضافه شد که این امر افزایش چشمگیری را در تعداد کاربران آن به دنبال داشت. در طی یک سال به علت اضافه شدن طرح رایگان، تعداد کاربران از ۸۵٬۰۰۰ به ۴۵۰٬۰۰۰ افزایش یافت! جالب است بدانید که تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ نیز تعداد ایمیل های ارسال شده در ماه با میل چیمپ، از مرز ۱۰ میلیارد گذشت.

ثبت نام در میل چیمپ

 

ثبت نام در میل چیمپ

جالب است بدانید که ثبت نام در میل چیمپ رایگان می‌باشد و می‌توانید به صورت مادام العمر نیز از آن رایگان استفاده کنید.

البته میل چیمپ طرح های پولی هم دارد که شامل محدودیت های طرح رایگان نمی‌شود.

برای محدودیت هایی که در طرح رایگان وجود می‌توان به دو مورد مهم اشاره کرد:

۱- شما می‌توانید فقط ۲۰۰۰ نفر را در لیست ایمیل خود داشته باشید.

۲- شما نمی‌توانید در ماه بیشتر از ۱۲٬۰۰۰ ایمیل ارسال کنید.

البته می‌توانید این ۱۲٬۰۰۰ ایمیل را با تقسیم بندی های مختلف مدیریت کنید:

کانال بندی در میل چیمپ

طرح های پولی:

اگر تعداد مشتریان کسب و کار شما کمتر از ۲۰۰۰ نفر می‌باشد در استفاده از طرح رایگان مشکلی نخواهید داشت.

اما اگر تعداد بیشتر از ۲۰۰۰ باشد، لازم است که طرح خود را ارتقا دهید و به صورت ماهانه حساب خود را شارژ کنید.

هزینه شارژ حساب های پولی نیز به دو گروه تقسیم می‌شود:

۱- کسب و کار در حال رشد: ماهی ۱۰ دلار

(با رشد تعداد مشتریان این رقم نیز افزایش خواهد یافت.)

۲- کسب و کار حرفه‌ای: ماهی ۲۰۹ دلار

 

ممکن است خیلی افراد به دنبال میل چیمپ فارسی باشند تا بتوانند با زبان فارسی از داشبورد آن استفاده کنند. میل چیمپ فارسی جزو زبان های پیشفرض‌اش نیست، اما یادگیری قسمت های مختلف داشبورد آن کار سختی نمی‌باشد.

(۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی